۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
کنارگذر جنوبی تهران، پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد
وزیر راه و شهرسازی:

کنارگذر جنوبی تهران، پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کنارگذر جنوبی تهران پاییز امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مردم آثار افتتاح این آزادراه را بر زندگی خود حس خواهند کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز محمد اسلامی  در جریان بازدید از آزادراه غدیر(کنارگذر جنوبی تهران) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آزادراه و افتتاح آن سهم بزرگی در جابه جایی بار ترافیک در اتوبان تهران - قزوین و از طرف دیگر اتوبان امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس برعهده خواهد داشت.  

وی افزود: این آزادراه با حدود ١۶٠ کیلومتر از جمله پروژه هایی است که مردم آن را حس خواهند کرد و نقش موثری در زندگی آنها خواهد داشت.  

وی ادامه داد: قطعا مردمی در مسیر هستند و کسانی که از استان البرز و این آزادراه عبور خواهند کرد متوجه خواهند شد که به چه میزان این مسیر از بار ترافیکی کم خواهد کرد تا رفت و آمد آسانتر و ایمن‌تری را داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام تلاش ها به شکلی است که این آزادراه در پاییز امسال و با حضور ریاست جمهوری به بهره برداری برسد، تصریح کرد: این پروژه یک برگ زرینی در افتخارات این دولت است که در چهارچوب زمانبندی مصوب و با این شرایط سخت اقتصادی کشور به واسطه تحریم ها و همچنین کرونا در پاییز امسال افتتاح خواهد شد.  

وی با اشاره به تلاش همه دست اندرکاران این پروژه و راندمان بالای پیشرفت پنجاه درصدی آن در ٢ سال اخیر افزود: با افتتاح آزادراه غدیر از لحاظ عبور و مرور برای ترافیک سبک سواری ١١٠ دقیقه و برای کامیون ٩٠ دقیقه مسیر کوتاهتر خواهد شد.  

وزیر راه و شهرسازی در پایان اعتبار به روز این پروژه را ۴٠٠٠میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر: ۵۰٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha