۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
هر لایحه‌ای که گره‌ای از مشکلات معیشتی مردم باز کند در اولویت مجلس است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

هر لایحه‌ای که گره‌ای از مشکلات معیشتی مردم باز کند در اولویت مجلس است

تبریز- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر لایحه‌ای که گره‌ای از مشکلات معیشتی مردم باز کند در اولویت مجلس خواهد بود و مجلس به وظایف خود در این خصوص به خوبی عمل می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، روح‌الله متفکرآزاد، با اشاره به ادعای رئیس جمهور مبنی بر ارسال ۶۷ لایحه مهم معیشتی به مجلس، اظهار داشت: یکی از مواردی که مجلس در بررسی طرح ها و لوایح مورد توجه قرار می دهد اولویت مسائل معیشتی است و از همین رو بسیاری از طرح های مهم را به صورت عادی اعلام وصول کرد تا طرح ها و لوایح مرتبط با معیشت و اقتصاد در نوبت رسیدگی قرار گیرد و از دولت هم انتظار می رود در تقدیم لوایح به مجلس این روش را در پیش بگیرد.

وی افزود: مجلس وظیفه خود را به خوبی می شناسد و به آن آشنا است و آقای رئیس جمهور نگران این موضوع نباشند و اگر لایحه ای برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم وجود دارد مجلس این آمادگی را دارد که به سرعت آن را تصویب کند همانطور که لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی به سرعت در مجلس تبدیل به قانون شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از ۶۷ لایحه ای که رئیس جمهور در صحبت های خود از آن یاد کرده اند هر کدام با اولویت مسائل اقتصادی باشد به فوریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت در این مسیر مجلس در کنار دولت ایستاده است.

کد خبر: ۵۰٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha