۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
حواله توزیع ۳۵۰ تن روغن مایع در زنجان صادر شده است
استاندار زنجان:

حواله توزیع ۳۵۰ تن روغن مایع در زنجان صادر شده است

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه به اندازه مصرف یک سال ذخیره روغن مایع خوراکی در استان زنجان داریم، گفت: حواله توزیع ۳۵۰ تن روغن در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری زنجان، نسبت به افزایش بیماری کرونا ویروس در استان هشدار داد و گفت: عملکرد برخی از اصناف در استان زنجان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی نامناسب است.

استاندار زنجان با بیان اینکه به اندازه مصرف یک سال ذخیره روغن مایع خوراکی در استان زنجان داریم، ابراز داشت: حواله توزیع ۳۵۰ تن روغن در استان صادر شده و همچنین به میزان ۴۰۰ تن دیگر نیز روغن مایع خوراکی به عنوان سهمیه استان از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته ایم. 

حقیقی گفت: توزیع و عرضه گوشت گرم مرغ نیز در استان ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان بوده و چهار هزار تومان با سایر استانها تفاوت قیمت دارد. 

وی با بیان اینکه در زمینه تامین گندم و آرد نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد، افزود: به اندازه کافی ذخیره وجود دارد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از شرایط ایجاد آرامش در جامعه، تکریم واقعی مردم است، گفت: نباید از انتقاد عصبانی شویم و مردم وضعیت را می دانند و اگر با آنان رو راست باشیم، مردم هم ما و شرایط را درک می کنند. 

وی به اجرای طرح برق امید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح از اول آبان  ماه در استان اجرا شده و ۳۲ درصد مشترکان استان کم مصرف  و ۶۰ درصد مشترکان نیز خوش مصرف هستند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه ۸ درصد مشترکان برق در استان پر مصرف هستند، گفت: همین تعداد ۲۳ درصد کل انرژی برق را در استان مصرف می کنند.

کد خبر: ۵۰٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha