۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
۱۵۰ میلیون یورو برای تکمیل پروژه «ان.جی.ال» و پتروشیمی دهلران نیاز است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

۱۵۰ میلیون یورو برای تکمیل پروژه «ان.جی.ال» و پتروشیمی دهلران نیاز است

ایلام- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۱۵۰ میلیون یورو برای تکمیل پروژه «ان.جی.ال» و پتروشیمی دهلران نیاز است، گفت: این مبلغ باید از طریق صندوق ارزی توسط بانک ملی اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی نیکزاد صبح پنجشنبه به اتفاق هیئتی از مسئولان کشوری در بازدید از ان جی ال دهلران اظهار کرد: برای تسریع در عملیات اجرایی ان جی ال ۳۱۰۰ و پتروشیمی دهلران ۱۵۰میلیون یورو نیاز است.

وی عنوان کرد: این مبلغ باید از طریق صندوق ارزی توسط بانک ملی اختصاص یابد.

نیکزاد افزود: امیدواریم با هماهنگی با بانک تجارت و معاون ارزی بانک مرکزی این مبلغ محقق شود تا شاهد گره گشای از مشکلات این دو پروژه مهم در دهلران باشیم.

نیکزاد با اشاره به دعوت مجمع نمایندگان استان و هماهنگی استانداری برای سفر به ایلام، گفت: قرار است به اتفاق تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله وزارت نفت، بانک مرکزی، بنیاد مسکن، وزارت نیرو، شهرک های صنعتی و راهداری و حمل و نقل جاده ای تعدادی از پروژه های استان بازدید کنیم و طی یک جلسه با حضور استاندار حاصل سفر صورتجلسه شود و در مجلس‌ مصوبات انجام شده را پیگیری کنیم.

پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام ایلام
نماینده مردم ایلام نیز اظهار کرد: برای بررسی میدانی مشکلات استان در حوزه‌های مختلف و پیگیری آنها از نایب رئیس مجلس دعوت شد با تیمی از دولت که به صورت عملیاتی به مشکلات استان بپردازیم.

سارا فلاحی گفت: امیدواریم با دیدگاه عملیاتی نایب رئیس مجلس نتیجه‌ای برای توسعه استان بگیریم.

وی افزود: این سفرها صرفاً برای بازدید از پروژه‌ها و عکس گرفتن نیست، بلکه تمام مصوبات این سفرها پیگیری می‌شوند.

نماینده مردم ایلام بیان کرد: این مصوبات و مشکلات پروژه‌های عمرانی حتماً در مرکز از طریق وزارت خانه‌های مربوطه به صورت جدی پیگیری تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را در استان تکمیل کنیم.

کد خبر: ۵۰٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha