۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
تاکید استاندار مرکزی بر اتمام طرح های جهش تولید تا پایان دولت/ ۶ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود
در نشست جهش تولید استان مرکزی مطرح شد؛

تاکید استاندار مرکزی بر اتمام طرح های جهش تولید تا پایان دولت/ ۶ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود

اراک- استاندار مرکزی در حالی بر لزوم اتمام طرح های جهش تولید در این استان تاکید کرد که به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اتمام این طرح ها برای شش هزار و ۷۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده پیش از ظهر پنج شنبه در توسعه و اشتغال استان مرکزی طی سخنانی بر تحقق طرح های اشتغال زایی تا پایان سال تاکید کرد و گفت: حداکثر این طرح ها باید تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند و شاهد توسعه و اشتغال در استان باشیم.

وی طرح‌های جهش تولید را جزو تعهدات استان مرکزی دانست و گفت: باید همه تلاش‌ها برای تحقق طرح های اشتغال زایی به کار گرفته و برای تحقق به موقع این طرح‌ها باید تخصیص اعتبارات ملی و استانی با جدیت دنبال شود.

اشتغالزایی برای ۶ هزار و ۷۰۰ نفر با اجرای طرح های جهش تولید
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی هم در این نشست طی سخنانی با بیان این که ۲۵ طرح جهش تولید در استان مرکزی وجود دارد که تفاهم‌نامه‌ خوبی در راستای تحقق آنها با سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان منعقد شده است، گفت: این طرح‌ها در بخش زیرساختی شهرک‌های صنعتی، سرمایه‌ای و کشاورزی است.

رقیه یادگاری افزود: در راستای این طرح‌ها ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ۱۸۰ میلیون دلار سرمایه ارزی بخش خصوصی، سه هزار میلیارد ریال از محل منابع بانکی، دو هزار میلیارد ریال از محل منابع مالی شرکت‌های دولتی و ۵۱۰ میلیارد ریال از محل بودجه عمومی دولت در نظر گرفته شده است.

این مسئول همچنین گفت: تحقق طرح‌های جهش تولید استان مرکزی منجر به ایجاد شش هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی جدید می‌شود.

کد خبر: ۵۰٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha