۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۲۰ معدن راکد در استان همدان به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است
استاندار همدان:

۲۰ معدن راکد در استان همدان به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است

همدان - استاندار همدان از احیا و بازگشت ۲۰ معدن راکد استان همدان به چرخه تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدسعید شاهرخی صبح پنج شنبه در شورای معادن استان همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد با تاکید بر خواسته رئیس جمهور درباره توسعه و بهره‌برداری معادن گفت: ۲۰ معدن استان همدان که راکد بود فعال شده و به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است.

شاهرخی اظهار کرد: سال گذشته ۱۱ معدن غیرفعال و در نیمه نخست امسال هم ۹ معدن مشغول استخراج و اکتشاف شده و به جمع واحدهای فعال استان همدان اضافه شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بازگشت معادن راکد در افزایش اشتغال و تولید این منطقه بسیار اثر گذار است، افزود: روند بازآفرینی و تقویت معادن غیرفعال در استان همدان با جدیت ادامه دارد.

استاندار همدان اضافه کرد: از ۲۸۰ معدن استان همدان ۱۵۸ معدن در حال کار و تلاش هستند و تعداد زیادی معدن به دلایل گوناگون در حال حاضر غیرفعال هستند که پالایش و ارزیابی آن‌ها برای فعال‌سازی در اولویت قرار گرفته است.

شاهرخی با تاکید بر لزوم کوشش و تکاپوی مسئولان برای رونق تولید و اشتغال افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت تخصصی با حضور رؤسای اداره‌ها و بانک‌ها به مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی رسیدگی و از مشکلات گره گشایی می‌شود.

کد خبر: ۵۰٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha