۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تعیین تکلیف ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد

تعیین تکلیف ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اول آبان امسال، ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی با حضور رئیس جمهور تعیین تکلیف شد.

به گزارش بازار، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان، در نشست پیگیری طرح اقدام ملی مسکن با رد این ادعای برخی که طرح اقدام ملی مسکن، همان واحدهای باقیمانده مسکن مهر است، افزود: روز پنجشنبه اول آبان به دستور رییس‌جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی، ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن تعیین تکلیف شد.

وی ادعای مطرح شده با این مضمون را که واحدهای مسکن ملی همان مسکن مهر است را رد کرد و گفت: از ۱۱۵۶۰ واحد مسکن ملی که افتتاح شد، حدود ۳۲۴۶ واحد در استان‌ها و ادارات کل استانی، ۱۶۱۰ واحد در شهرهای جدید و ۶۷۰۴ واحد در بافت‌های فرسوده است.

محمودزاده یادآور شد: دو مصوبه در سال‌های ۹۴ و ۹۶ یکی از سوی هیات دولت و دیگری از سوی شورای عالی مسکن مصوب و ابلاغ شد با این مضمون که پروژه‌های کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر و یا پروژه‌های فاقد متقاضی از سرفصل مسکن مهر به عنوان پروژه‌های بلاتکلیف خارج شوند که اینکار انجام شد و برخی از آن‌ها به اجرای طرح مسکن ملی متصل شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: از ۱۱۵۶۰ واحد افتتاح شده مسکن ملی که اول آبان با حضور رییس جمهور افتتاح و بهره برداری شد کمتر از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهری است که به طرح اقدام ملی مسکن متصل شدند و با تمهیدات دولت به جریان تولید مسکن پیوستند.

کد خبر: ۵۰٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha