۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیرعامل و شاخص‌های امنیت‌ساز در بازار
رئیس اتاق اصناف هرمزگان مطرح کرد؛

ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیرعامل و شاخص‌های امنیت‌ساز در بازار

هرمزگان- رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان بر ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیرعامل و شاخص‌های امنیت‌ساز در بازار تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالمجید جلالی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی رزمایش "دفاع از کوی و برزن" در محل اتاق اصناف مرکز هرمزگان با بیان اینکه ما وارث خون ١١ هزار شهید اصناف در کشور هستیم، اظهار داشت: فعالان صنفی و بازاریان همواره در کنار ارگان‌های نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه برای ایجاد و ارتقای امنیت اعلام آمادگی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازار هرمزگان هیچگاه درگیر نا امنی و اغتشاش نبوده افزود: با توجه به تقارن هفته پدافند غیرعامل، بایستی بستر این مهم در بازار و مجتمع‌های تجاری استان فراهم گردیده و برنامه های متناسب با موضوع در قالب رزمایش و آموزش های لازم  اجرایی شود.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران در ادامه موضوع خود مراقبتی کسبه را مهمترین اصل در ایجاد امنیت بازار دانست و اظهار امیدواری کرد: با کمک حوزه مقاومت بسیج اصناف و پایگاه های تحت امر شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد انسجام بازار در راستای افزایش امنیت بازار به عنوان قلب تپنده جامعه باشیم.

لازم به ذکر است ؛جلسه هماهنگی رزمایش دفاع از کوی و برزن با حضور رئیس اتاق اصناف، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، مسئول عملیات سپاه امام سجاد(ع)، مسئول اقشار بسیج سپاه امام سجاد(ع)، مسئول بسیج اصناف سپاه امام سجاد(ع)، فرمانده حوزه بسیج اصناف مالک اشتر، فرمانده عملیات حوزه مالک اشتر و مدیران مجتمع‌های تجاری بندرعباس در سالن همایش اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان بر گزار گردید.

کد خبر: ۵۰٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha