۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
ارزش بازار «وامید» افزایشی نبود
طی مهر ماه؛

ارزش بازار «وامید» افزایشی نبود

ارزش بازار شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مهر ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۲۸۱ هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال به یک بیلیون و ۴۲۶ هزار و ۱۴۸ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۹ هزار و ۷۰۲ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۷۰۷ هزار و ۴۷۸ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳ هزار و ۶۹ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال به ۸۲ هزار و ۷۷۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز با کاهش ۲۸۱ هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۴۲۶ هزار و ۱۴۸ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال محاسبه شد.

وامید تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۴۳ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال به مبلغ ۶۷۹ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۳۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۵۱۳ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۵۰٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha