۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
ارسال ۵ هزار سری جهیزیه برای زوج های کم‌برخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان امام
همزمان با ایام ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه انجام شد

ارسال ۵ هزار سری جهیزیه برای زوج های کم‌برخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ۵ هزار سری جهیزیه کامل برای اهدا به زوج های کم‌برخوردار به سراسر کشور ارسال شد.

به گزارش بازار به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، صبح امروز همزمان با ایام پربرکت ازدواج رسول اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) و در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد، مرحله جدید پویش سراسری احسانه کلید خورد.

محمد آخوندی، معاون بنیاد احسان دراین مراسم با اشاره به اجرای پویش‌های مختلف توسط این ستاد برای ارسال اقلام بهداشتی ضدکرونایی، ارسال بسته‌های جهیزیه و ارسال بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم افزود: امروز ۳۰۰ سری جهیزیه شامل لوازم خانگی ایرانی برای خانواده‌های کم‌برخوردار کشور ارسال خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۷ هزار سری جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور توزیع شده و تا پایان این مرحله نیز، ۵۰۰۰ سری جهیزیه دیگر به زوج های کم‌برخوردار اهدا خواهد شد.

در ادامه این مراسم از خانواده شهیدان خالقی‌پور و کاوه و شهید مدافع حرم اسدلله سلطانی از لشکر فاطمیون تقدیر شد و چند سری جهیزیه بصورت نمادین توسط خانواده‌های شهدا به چند خانواده کم‌برخودار اهدا گردید.


 

کد خبر: ۵۰٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha