۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
آذربایجان‌شرقی کمترین تعدیل نیرو بر اثر کرونا را دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی کمترین تعدیل نیرو بر اثر کرونا را دارد

تبریز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استان کمترین آمار تعدیل نیرو در اثر کرونا را دارد، گفت: البته حمایت‌های دولتی و تعصب خاص کارآفرینان برای حفظ نیروها منجر شده است تا کمترین میزان تعدیل نیرو را داشته باشیم.

به گزارش بازار، حسین فتحی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ بیکاری آذربایجان‌شرقی نسبت به سطح کشور در پایین‌ترین سطح قرار دارد و در حدود ۱۰ درصد است.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی کمترین آمار تعدیل نیرو در اثر کرونا را دارد، تصریح کرد: البته حمایت‌های دولتی و تعصب خاص کارآفرینان برای حفظ نیروها منجر شده است تا کمترین میزان تعدیل نیرو را داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: متاسفانه برخی از مردم مشاغل خود را به‌خاطر حساسیت زمانی از دست دادند که به همین منظور سامانه جامع روابط کار طراحی شد تا هم دولت الکترونیکی انجام گیرد همچنین کاهش تردد ایجاد شود که به همین منظور کمی با تعلل در پرداختی‌ها مواجه شدیم.

وی ادامه داد: از هفته پیش به افراد ثبت‌نام‌کننده در سامانه جامع روابط کار پیامک ارسال شده است و تمام معوقات آنها از زمان بیکاری تا تاریخ آن روز پرداخت خواهد شد و جای هیچ نگرانی در پرداختی‌ها وجود ندارد.

کد خبر: ۵۰٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha