۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
نرخ بیکاری  زنجان به ۶ درصد رسیده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

نرخ بیکاری زنجان به ۶ درصد رسیده است

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه نرخ بیکاری استان زنجان در سال گذشته ۸ درصد بود، گفت: نرخ بیکاری در سالجاری به ۶ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا یوسفی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در سال جهش تولید ۲۶ طرح تولیدی و صنعتی در استان زنجان اجرا می شود، گفت: از این تعداد پروژه ۱۲طرح در بخش صنعت و معدن، چهار پروژه کشاورزی، هفت پروژه گردشگری و سه پروژه در بخش زیر ساختی می باشد. 

وی اظهار کرد: در سال جاری با بهره برداری از این تعداد پروژه برای ۶ هزار و ۸۰۰ نفر در استان زنجان اشتغال ایجاد می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در سال جهش تولید برای تحقق شعار سال کمیته هایی تشکیل شده و موانع تولید و اقتصاد استان در این کمیته ها مورد بررسی قرار می گیرد. 

یوسفی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان زنجان در سال گذشته ۸ درصد بود، گفت: این استان در سال گذشته رتبه سوم نرخ بیکاری در سطح کشور را به خود اختصاص داد. 

وی ابراز داشت: نرخ بیکاری این استان در سال گذشته ۴۹.۱ درصد بود که رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد و در سال جهش تولید هم با بهره برداری از واحدهای تولیدی نرخ مشارکت اقتصادی افزایش می یابد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: در سالجاری نرخ بیکاری در استان به ۶ درصد رسیده است و تا پایان سال هم کاهش خواهد یافت. 

کد خبر: ۵۰٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha