۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
۱۶ هکتار از اراضی دولتی استان همدان رفع تصرف شد
فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان:

۱۶ هکتار از اراضی دولتی استان همدان رفع تصرف شد

همدان - فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی و شهرسازی استان همدان گفت: ۴۹ فقره رفع تصرف اراضی دولتی استان همدان به میزان بیش از ۱۶ هکتار در شش ماهه نخست سالجاری انجام و به بیت المال و دولت اعاده شده است.

به گزارش بازار؛ حمید چراغی بیان کرد: نیروهای مستقر در یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی با امکانات موجود در اختیار طی شش ماهه نخست سالجاری بیش از ۱۶ هکتار از اراضی دولتی استان همدان به ارزش ۶۴۳ میلیارد تومان را به اموال دولت بازگرداندند.

وی عنوان کرد: از این تعداد، ۳۷ مورد مربوط به شهرستان همدان، شش مورد در شهرستان نهاوند، دو مورد در شهرستان تویسرکان و در شهرستان‌های ملایر، رزن، اسدآباد و کبودرآهنگ هر کدام یک مورد رفع تصرف انجام شده است.

سرهنگ چراغی عنوان کرد: مأموران یگان حفاظت از اراضی دولتی راه و شهرسازی در سراسر استان همدان به صورت ۲۴ ساعته و در دو شیفت با اولویت بندی و مشخص شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف به گشت‌زنی مشغول هستند.

وی از شهروندان خواست در زمان خرید زمین و ملک در خصوص اسناد قانونی از قبیل اخذ سند از سازمان‌های مربوطه استعلام صورت بگیرند چرا که بسیاری از افراد قولنامه ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده جزو اراضی ملی و دولتی بوده که در این صورت خریدار با رفع تصرف اراضی ملی متحمل ضررهای غیرقابل جبران خواهد بود.

کد خبر: ۵۰٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha