۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
 هارلی دیویدسون از اولین دوچرخه‌ برقی خود رونمایی کرد
بازار ۱۵ میلیارد دلاری دوچرخه برقی در دنیا

هارلی دیویدسون از اولین دوچرخه‌ برقی خود رونمایی کرد

هارون فرانک مدیر شرکت هارلی دیویدسون، از محصول جدید این شرکت به نام سریال یک رونمایی کرد. این محصول برپایه طراحی اولین محصول هارلی دیویدسون در سال ۱۹۰۳ طراحی و تولید شده است.

بازار؛ گروه خودرو: روز سه شنبه، هارون فرانک مدیر شرکت هارلی دیویدسون، از محصول جدید این شرکت به نام سریال ۱ رونمایی کرد. این محصول برپایه طراحی اولین محصول هارلی دیویدسون در سال ۱۹۰۳ طراحی و تولید شده است. مدیرعامل این شرکت ضمن اشاره به پروژه بزرگ توسعه محصولات هارلی دیویدسون، گفت: از بهار سال ۲۰۲۱ اولین دو چرخه برقی را روانه بازار خواهیم کرد. طبق اعلام این شرکت، بازارجهانی دو چرخه برقی در سال ۲۰۱۹ بیشتر از ۱۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است. بنابراین پیش بینی می‌شود از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ نیز ۶ درصد رشد به این بازار اضافه شود.  

این محصول با دو چرخ سفید، زین چرمی، دسته‌های دستی و قاب مشکی براق رقبای خود را به چالش خواهد کشید. هرچند که هنوز اطلاعات دقیق فنی از این محصول منتشر نشده و قیمت آن نیز مشخص نیست، گفتنی است که می‌تواند دوچرخه برقی ب ام و و آئودی را به چالش جدی در آینده دعوت کند. نباید فراموش کرد که مرسدس بنز نیز قصد رونمایی از یک اسکوتر برقی دارد. ورود خودروسازان به تولید بیشتر دوچرخه زنگ خطر برای سازندگان بزرگ این وسیله اقتصادی دو چرخ در دنیا است.  
 

کد خبر: ۵۰٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha