۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
توزیع ۱۶۸ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی اعلام کرد

توزیع ۱۶۸ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی

بیرجند- جویبان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از توزیع برنج هندی تنظیم بازار از روز گذشته به میزان ۱۶۸ تن در مراکز منتخب شهر بیرجند و سایر شهرستان ها خبر داد.

الیاس جویبان در گفتگو با بازار افزود: قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج هندی ۱۱۲۱ تنظیم بازار ۱۵۲ هزار تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است.

جویبان با اشاره به اینکه مراکز عرضه برنج به منظور دسترسی تمامی شهروندان از سوی اتحادیه مربوطه از مناطق مختلف مرکز استان انتخاب شدند گفت: ۲۰ مرکز منتخب در مرکز استان برای توزیع مناسب برنج پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از این مقدار برنج، ۱۱۱ تن سهمیه اختصاصی به ۱۰ شهرستان دیگر استان می باشد ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص نحوه توزیع و جامعه هدف مورد نظر در سایر شهرستان ها بر عهده کمیسیون تنظیم بازار هر شهرستان است.

وی همچنین از توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در ۲۵ واحد در مرکز استان و مراکز منتخب در سایر شهرستان ها به منظور تعدیل قیمت مرغ خبر داد و افزود: قیمت هر کیلو مرغ منجمد تنظیم بازار ۱۵ هزار تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به نظارت بازرسان سازمان بر مراکز توزیع خاطر نشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص میتوانند با سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان این سازمان تماس حاصل و موضوع را گزارش کنند.

کد خبر: ۵۰٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha