۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
سوء مدیریت، ارتباطی با تحریم‌ها ندارد
رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران:

سوء مدیریت، ارتباطی با تحریم‌ها ندارد

شکوری، رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: فسادهای داخلی، سوء مدیریت ها و عدم نظارت و اجرای قوانین کشور از عمده علل شرایط بد اقتصادی امروز کشور است.

به گزارش بازار، بهرام شکوری گفت: دلیل اتفاقات اخیر در حوزه ارز و بورس ناشی از سوء مدیریت است. ما اقتصاد را نادیده می‌گیریم و از نظرات اقتصاددانان استفاده نمی‌کنیم. در نتیجه این عارضه ها در اقتصاد کشور مشاهده می‌شود.

وی افزود: ما علت این مشکلات را در خارج از مرزها جستجو می کنیم در حالی که مشکل اصلی ما ناشی از فسادهای داخلی، سوء مدیریت ها و عدم نظارت بر شرایط اقتصادی و اجرای قوانین کشور است. فساد موجود در داخل کشور ارتباطی با روابط برون مرزی ما ندارد و نتیجه آن فقیرتر شدن و سخت تر شدن معیشت مردم است که ما باید پاسخگو باشیم.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: یکی از وظایف حاکمیت افزایش رفاه جامعه و معیشت مردم است. در این راستا باید روابط برون مرزی خود را اصلاح، پتانسیل های داخلی را شناسایی و از کارشناسان خبره استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست باید در خدمت اقتصاد قرار گیرد تاکید کرد: متاسفانه ما شاهد برعکس شدن این جمله هستیم و در حال حاضر اقتصاد کشور، بهای سیاست‌های اشتباه داخلی و خارجی را می‌دهد. متأسفانه اقتصاد کشور بسیار شرطی است؛ اما نکته مهم و هدف اصلی، جدا سازی اقتصاد و عدم وابستگی آن به اقتصاد دیگر کشورها است تا بتوانیم به طور مستقل اقتصاد کشور را نجات داده و تاثیرپذیری کمتری از بازارهای جهانی داشته باشیم.

کد خبر: ۵۰٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha