۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات تولید و سرمایه‌گذاری در فارس افتتاح شد
رئیس سازمان صمت فارس:

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات تولید و سرمایه‌گذاری در فارس افتتاح شد

شیراز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید رضا ایزدی صبح چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در ساختمان شماره دو صمت استان فارس با تاکید بر عملیاتی شدن فعالیت‌ها و پیگیری شبانه روزی و بدون وقفه مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه‌گذاری استان گفت: با افتتاح این مرکز، فعالیت‌ها به صورت شبانه‌روزی خواهد بود و در راستای رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی، متمرکز شدن بر مقوله جهش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی صورت خواهد گرفت.

وی بیان داشت: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که به این مرکز معرفی شده‌اند، مکلفند تا در کوتاهترین زمان ممکن، به صورت ۲۴ ساعته و به شکل برخط و آنلاین پاسخگوی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشند.

رییس سازمان صمت فارس افزود: برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ضرورت دارد؛ این مرکز به دور از بروکراسی‌های اداری رسیدگی به مسائل و مشکلات، واحدهای تولیدی را تسهیل و سرعت بخشد.

ایزدی اظهار داشت: این مرکز فرصت مناسبی‌ است، تا تولیدکنندگانِ نقاط مختلف استان، بدون حضور در سازمان صمت استان، مشکلات خود را در هر ساعت از شبانه روز مطرح کرده، تا نسبت به حل مشکلات این واحدها اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز می‌تواند به مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال با موضوع «جهش تولید» تبدیل شود، تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز و با تلاش‌های شبانه روزی تمامی دستگاه‌های عضو در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی، به تحقق این امر کمک شایانی خواهد شد.

رییس سازمان صمت فارس تصریح کرد: نمایندگان تمام دستگاه‌های مرتبط با بخش تولید و طرح‌های سرمایه‌گذاری با هدف حل مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری با اختیار تام در مرکز حضور دارند و صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران می‌توانند مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه‌های اجرایی با این مرکز مطرح نمایند.

کد خبر: ۵۰٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha