۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
سود هر سهم «سدبیر» ۶۰۴ درصد افزایش یافت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم «سدبیر» ۶۰۴ درصد افزایش یافت

شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۶۹۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۸۳ اعلام شده بود، از افزایش ۶۰۴ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره یاد شده، مبلغ ۶۷۴ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۶۹۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۰۴ درصدی برخوردار است.

این شرکت فرابورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۷۳۴ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۸۷۱ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود سدبیر در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۳۸۳ ریال و سود خالص را ۹۵ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در دوره یاد شده، با افزایش ۶۳۲ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال به ۹۲۵ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۸۲۶ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال معادل یک هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال محاسبه شد.

سدبیر تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۲۰۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۷۸۳ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۵۷۴ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۶۵۵ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۵۰٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha