۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
 ۵۴۵ فقره پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

۵۴۵ فقره پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی سالجاری ۵۴۵ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار، به آمار ورودی پرونده‌های تخلف به تعزیرات حکومتی زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماهه سالجاری ۵۴۵ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در این سازمان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلف بیش از ۳۴ میلیارد ریال بوده  است، اظهار کرد: برای متخلفان ۶۱ میلیارد ریال محکومیت مالی درنظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: این تعداد پرونده تخلف صنفی تشکیل شده دراین بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

ممیزی تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی درسه حوزه رسیدگی به تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود فعالیت لازم را دارد. 

وی با بیان اینکه این مجموعه اقتصادی با متخلفان صنفی برخورد قاطع می‌کند، ابراز داشت: تخلفات مربوط به پزشکان، گران‌فروشی دارو و عدم عرضه دارو و عدم حضور متخصص دارو در داروخانه‌ها هم توسط تعزیرات مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: این سازمان در راستای تامین آرامش مردم با متخلفان برخورد قاطع و قانونی را دارد.

کد خبر: ۵۰٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha