۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی از شنبه آینده
وزیر صنعت خبر داد

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی از شنبه آینده

رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه از روز شنبه نظارت‌ها بر بازار کالاهای اساسی افزایش پیدا خواهد کرد، از اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت‌های تولیدی خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا رزم حسینی در حاشیه جلسه مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از وضعیت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، وضعیت قیمت‌ها و نظارت بر بازار ارائه شد؛ اعلام کردیم از شنبه نظارت‌ها تشدید خواهد شد و نیروهای بازرس ما با کمک بسیجیان به تجهیزاتی که برای کنترل هوشمند لازم است مجهز شده اند.

وی ادامه داد: اگر مراکز اصلی، انبارها و بنکدارانی که طبق قانون باید ذخیره کالا کنند، گرانفروشی کنند با آنان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که درباره کالاهای اساسی واردات به خوبی انجام می‌شود، اظهار داشت: بانک مرکزی در نیمه دوم سال برای افزایش واردات کالاهای مورد نیاز مردم تمهیداتی فراهم کرده است.

رزم حسینی افزود: براساس مصوبه کمیسیون جهش تولید به ریاست معاون اول رئیس جمهور ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت‌های تولیدی داخلی در نظر گرفته شده است که ان شاءالله افزایش تولید هم در سال جاری داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: البته شما می‌دانید که بخش عمده افزایش قیمت‌ها تحت تأثیر نرخ ارز است و ما سعی می‌کنیم تا آنجایی که امکان دارد ثبات قیمت را در بازار ایجاد کنیم.

کد خبر: ۵۰٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha