۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
طراحی خودروی مدرن و اقتصادی برای اروپایی ها/ یو وی آمریکایی جسورتر می‌شود
تصاویر لو رفته از فورد اکو اسپرت

طراحی خودروی مدرن و اقتصادی برای اروپایی ها/ یو وی آمریکایی جسورتر می‌شود

به تازگی تصاویری از فورد اکو اسپرت مدل ۲۰۲۱ منتشر شده است. این نسل مجهز شده به یک پیشرانه یک لیتری با ۱۲۵ اسب‌بخار قدرت است. این اس یو وی سایز متوسط مجهز به سیستم چهارچرخ محرک فعال است.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری از فورد اکو اسپرت مدل ۲۰۲۱ منتشر شده است. تصاویری که خط مشی جدید طراحی و تولید خودروهای اس یو وی را توسط فورد نشان می‌دهد. این نسل مجهز شده به یک پیشرانه یک لیتری با ۱۲۵ اسب‌بخار قدرت است. این اس یو وی سایز متوسط مجهز به سیستم چهارچرخ محرک فعال است. قدرت تولید شده در این خودرو توسط یک گیربکس شش سرعته به سر چرخ‌ها منتقل می‌شود. طراحی ظاهری این خودرو به گونه‌ای انجام شده که حس استحکام را با خطوط شخصیت در بدنه و فرم‌های ایجاد شده در جانب و جلو خودرو به بیننده القا می‌کند. جلوپنچره بزرگ با چراغ‌های قوس دار ظاهر این اس یو وی آمریکایی را جذاب‌تر کرده است.

این خودرو مجهز به سیستم تشخیص علائم ترافیکی، کروز کنترل، چراغ اتوماتیک و تهویه مطبوع اتوماتیک است. برای تزئین قطعات داخل کابین از چرم‌های طبیعی استفاده شده تا در نظر مشتریان راحتی بهتری فراهم شود. شاید بتوان گفت این خودرو اقتصادی بوده که برای بازار اروپا طراحی شده، احتمال تغییر قوای محرکه و فنی در بازارهای مختلف برای این خودرو وجود دارد. قیمت پایه این خودرو از ۲۴ هزار و ۱۰۰ یورو آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۵۰٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha