۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کرونا معادلات اقتصادی را برهم زد/ کشاورزان با قیمت فضایی هم نمی‌توانند کود و بذر تهیه کنند
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

کرونا معادلات اقتصادی را برهم زد/ کشاورزان با قیمت فضایی هم نمی‌توانند کود و بذر تهیه کنند

اردبیل - بدری، عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: کرونا معادلات اقتصادی را برهم زد و نیاز است در این زمینه تدابیر لازم و اساسی اندیشیده شود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: متأسفانه کرونا در هشت ماه اخیر بسیاری از معادلات اقتصادی و سیاسی را برهم زده و کشور ما نیز مستثنی از این قضیه نیست و نیاز است در این زمینه تدابیر لازم و اساسی اندیشیده شود تا بتوانیم اهمیت و بحران مسئله را به همگان نشان دهیم.

وی با اشاره به این که در حال حاضر یک چهارم دانش‌آموزان فقط به شبکه شاد دسترسی دارند بیان کرد: تهیه موبایل و تبلت برای دانش‌آموزان در حال حاضر به یک مضیقه و تنگنای بزرگ تبدیل شده و این مسئله عدالت آموزشی را زیر سوال می‌برد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: کارکنان آموزش و پرورش نیز در هفت ماه اخیر حقوق اضافه‌کاری خود را دریافت نکرده‌اند که این امر نیز سبب از بین رفتن رغبت آنان برای ادامه کار شده است و مشکلاتی را به بار آورده است چرا که شرایط سخت اقتصادی وضعیت نابسامانی را برای تمامی اقشار ایجاد کرده است.

بدری ادامه داد: متأسفانه در این روزها مشکلات فقط بسنده به این نمی‌کند و هم‌اکنون کاشت محصولات کشاورزی با کمبود کود و بذر مواجه است و این موارد با قیمت‌های سر به فلک کشیده نیز قابل تأمین نیست و در این زمینه دلالان با بی‌انصافی زحمت قشر زحمتکش کشاورزان را به باد می‌دهند.

وی اظهار کرد: ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ نیازمند تحویل هر چه سریع به جهاد کشاورزی است تا این دارایی‌ها بیش از این به تاراج نرود و مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود که این موضوع نیازمند اتخاذ تدابیر اساسی و لازم است.

کد خبر: ۵۰٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha