۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
خسارت۲۵۰ میلیارد ریالی به تاسیسات گردشگری زنجان
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد:

خسارت۲۵۰ میلیارد ریالی به تاسیسات گردشگری زنجان

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از خسارت۲۵۰ میلیارد ریالی به تاسیسات گردشگری استان در پی شیوع کرونا خبر داد و گفت: بیشترین خسارات در حوزه هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیران، بومگردی، مجتمع‌های گردشگری و مراکز رفاهی بوده ‌است.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند از خسارت ۲۵۰ میلیارد ریالی به تاسیسات گردشگری در پی شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: ۶۴ نفر در مراکز اقامتی، ۶۵  نفر در حوزه پذیرایی، ۶۲ نفر در دفاتر مسافرتی، ۵۴ نفر در تاسیسات  بین راهی، ۱۸۵ نفر راهنمای گردشگری و ۲۴۳ نفر در خانه های بوم گردی از اردیبهشت  ۹۹ تاکنون بیکار شده اند.

وی اظهار کرد: بحران ناشی از بیماری کرونا اثر قابل توجهی در عرصه صنعت گردشگری این استان بر جای گذاشته و با توجه به فعالیت شمار زیادی از مردم در این صنعت، خسارات یاد شده مشکلات و معضلات معیشتی فراوانی را برای این قشر ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی زنجان، گفت: به طور کلی حدود ۱۰ عنوان رشته فعالیت، زیرمجموعه صنعت گردشگری است که بیشترین خسارات در حوزه هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیران،بومگردی، مجتمع‌های گردشگری و مراکز رفاهی بوده ‌است.

کد خبر: ۵۰٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha