۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
مقابل پارتی‌بازی در اشتغال پارس جنوبی می‌ایستیم
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مقابل پارتی‌بازی در اشتغال پارس جنوبی می‌ایستیم

بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقابل پارتی‌بازی در اشتغال پارس جنوبی می‌ایستیم، گفت: اجازه نمی‌دهیم حق جوانان بوشهری ضایع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم رضایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به صورت ویدئوکنفرانس با ابراز نارضایتی نسبت به وضعیت تصمیمات در پارس جنوبی گفت: سیاسی‌بازی در تصمیمات تخصصی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید عدالت اجرا شود.

وی با بیان ایکه همه بخش‌های نظارتی را فعال و حساس خواهیم کرد و مقابل پارتی‌بازی می‌ایستیم، تصریح کرد: در برخی از تصمیم‌گیری‌ها بوی تبعیض و پارتی‌بازی و اعمال نفوذ سیاسی به مشام می‌رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با جدیت پیگیر احقاق حقوق جوانان در نقاط مختلف استان بوشهر هستیم، تصریح کرد: از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و از همه ابزارهای نظارتی استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم تاکید کرد: سیستم اشتغال در پارس جنوبی باید شفاف شود تا از پارتی‌بازی و اعمال نفوذ سیاسی و تبعیض جلوگیری شود. فساد در تاریک‌خانه‌ها رخ می‌دهد و جایی که شفافیت نباشد احتمال بروز هرگونه فسادی وجود دارد.

رضایی با تاکید بر اینکه نباید برخی افراد با فشار سهم بیشتری در اشتغال پارس جنوبی بگیرند، گفت: برخی مدیران عملکرد خوبی نداشته‌اند و به آنها تذکر داده‌ایم و برای احقاق حق و برقراری عدالت از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

کد خبر: ۵۰٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha