۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
وضع قوانین غیرکارشناسی و غیراصولی برای بازرگانان مشکل ساز شده است
دبیرکل اتاق بازرگانی بندرعباس:

وضع قوانین غیرکارشناسی و غیراصولی برای بازرگانان مشکل ساز شده است

هرمزگان- دبیرکل اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: مشکلاتی که تجار و بازرگانان در حوزه‌های مختلف با آن مواجه هستند نتیجه وضع قوانین غیرکارشناسی و غیراصولی است.

به گزارش خبرنگار بازار، پیام رضایی شامگاه دوشنبه در نشست کارشناسی شورای گفت‌وگو با محوریت شناسایی موانع و مشکلات تجار در بخش های بانکی، گمرکی و مالیاتی در بندرعباس اظهار داشت: مشکلاتی که تجار و بازرگانان در حوزه های مختلف با آن مواجه هستند نتیجه وضع قوانین غیرکارشناسی و غیراصولی است که حرکت فعالان اقتصادی را کند ساخته است. 

وی افزود: مشکلات در بخش مالیاتی و به دنبال آن ممنوع الخروج کردن تجار گاها بخاطر مبالغی اندک دلسردی و فضایی آکنده از نگرانی را برای تجار به ارمغان می آورد که زیبنده نیست.

دبیرکل اتاق بازرگانی بندرعباس خاطرنشان کرد: نحوه اجرای قوانین و لزوم دقت در اجرای درست آن و جلوگیری از دوباره کاری و همینطور انجام امورات تجار در کمترین زمان می تواند آینده اقتصادی هرمزگان را متحول سازد.

همچنین در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی و نهادهای دولتی همراه بود مسایل و مشکلات در بخش های مختلف نظیر، گمرکی، مالیاتی و ثبت سفارش به بحث و بررسی گذاشته شد.

کد خبر: ۵۰٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha