۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
«ونیرو» خریدار و فروشنده بود
طی مهر ماه؛

«ونیرو» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود سودی کسب نکرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری نیرو با سرمایه ثبت شده ۹ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴ هزار و ۴۱۵ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۸۶ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال به ۴ هزار و ۷۵ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری نیرو نیز با کاهش ۴۱۵ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۴۶۱ میلیون ریال محاسبه شد.

ونیرو تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۹٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha