۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
تعیین منابع مالی اعمال مدرک دوم فرهنگیان/ ایراد شورای نگهبان رفع شد
حاجی بابایی عنوان کرد:

تعیین منابع مالی اعمال مدرک دوم فرهنگیان/ ایراد شورای نگهبان رفع شد

همدان - حاجی بابایی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: ایراد شورای نگهبان به تامین منابع اعمال مدرک دوم فرهنگیان برطرف شد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به طرح تنظیم برخی مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ایراد شورای نگهبان به تامین منابع اعمال مدرک دوم فرهنگیان برطرف شد.

وی تاکید کرد: بر اساس ماده ۳ طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری وپشتیبانی وزارت آموزش و پرورش این وزارتخانه مکلف به اعمال مدرک دوم فرهنگیان شد.

حاجی بابایی در تشریح ماده ۳ این طرح گفت: وزارت امور اقتصادی باید در اجرای ماده (۷۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی، مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۹۳/۱۲/۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی، منابع موضوع ماده مذکور را به صورت سه ماهه از مؤسسات و بنگاههای اقتصادی مربوط وصول کند و پس از واریز به خزانه و درج در قالب ردیف مشخص در بودجه های سنواتی برابر موافقت نامه های مربوطه در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهد.

وی با اشاره به تبصره این ماده گفت: براساس تبصره ماده ۳ این طرح نیز وزارت آموزش و پرورش  مکلف است نسبت به اعمال مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند بدون رعایت سقف اقدام کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود:بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش بینی شده در ردیف ۱۱۲۷۵۰۰ وزارت آموزش و پرورش در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ تامین می شود و از یکم بهمن ماه امسال قابل اجراست.

کد خبر: ۴۹٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha