۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۵
مشکلات سرمایه اولیه کارخانه «کیان وینسا» ملایر/ پیشنهاد ارزآوری از تولید مبل منبت
نماینده مردم ملایر در مجلس با بازار مطرح کرد:

مشکلات سرمایه اولیه کارخانه «کیان وینسا» ملایر/ پیشنهاد ارزآوری از تولید مبل منبت

آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس دلیل تعطیلی کارخانه «کیان وینسا» ملایر واحد تولیدی ساخت درب و پنجره pvc در حوزه انتخابیه خود را بحث سرمایه در گردش عنوان کرد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در کشور گفت: کارخانه "کیان وینسا"ملایر از مجموعه های تعطیل شده حوزه انتخابیه بنده است، این کارخانه یک واحد تولیدی ساخت درب و پنجره pvc بود.

وی افزود: این کارخانه کاملاً مدرن به ماشین آلات روز بود که متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب بازار تعطیل شده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: این کارخانه در حال حاضر در بحث سرمایه در گردش مشکلات زیادی دارد و این مسئله باعث شده تا این واحد تولیدی به تعطیلی کشیده شود.

 نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای خرد تولیدی صنایع غذایی در مجموعه ثامن ملایر زمانی مشغول به بسته بندی شیر انگور و تولید خیارشور بودند که امروز بسیاری از این واحدها تعطیل شده‌اند و این تعطیلی صرفاً هم به دلیل نوسانات بازار ارز و محدودیت در امر صادرات این کالاها بوده است.

 وی تاکید کرد: احساس بنده این است که اگر بخواهیم در حوزه انتخابیه ملایر ظرفیت‌های راکد صنایع را فعال کنیم ابتدا باید به سراغ بهره‌برداری از تولید انگور و تولید منبت برویم چرا که ما سالانه حدود ۶۰ هزار دست مبل منبت تولید می کنیم و اگر بتوانیم میز منبت و میز کشمش را در ملایر داشته باشیم می‌توانیم ارزآوری خوبی را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

کد خبر: ۴۹٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha