۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۸
از تعطیلی کارخانه باختر تا ورشکستگی قطعه سازی خودرو که مطالباتش  وصول نمی شود
نماینده سنقر و کلیایی در مجلس در گفتگو با بازار عنوان کرد

از تعطیلی کارخانه باختر تا ورشکستگی قطعه سازی خودرو که مطالباتش وصول نمی شود

سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس دلایل تعطیلی برخی از کارنجات بزرگ حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در حوزه انتخابیه خود گفت: کارخانه کابل باختر زمانی یکی از کارخانجات فعال در حوزه انتخابی بنده، سنقر و کلیایی بود.

وی افزود : صنایع در شرایط مطلوبی قرار ندارند و اخیراً مدیرعامل کابل باختر با بنده مذاکراتی داشت و پیرو این مذاکرات به بنده گفت که کارخانه اش با وجود ۱۵۰ نفر نیرو تعطیل شده است .

این نماینده مجلس با اشاره به چرایی تعطیلی کارخانه باختر اظهار داشت : مدیر عامل این شرکت دلیل تعطیلی کارخانه خود را عدم پرداخت بدهی از سوی دولت عنوان کرد.

عضو کمیسیون صنایع، معادن مجلس اظهار داشت: همچنین در حوزه انتخابیه بنده کارخانه‌ای به تولید قطعات خودرو مشغول بود که به دلیل عدم پرداخت بدهی ۸۵ میلیارد تومانی از یکی از خودروسازان فعالیتش دچار مشکل و عملاً این کارخانه در آستانه تعطیلی قرار گرفت .

وی اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات در راستای عدم فعالیت کارخانجات صنعتی در حوزه انتخابیه بنده به عدم پرداخت بدهی این کارخانجات از سوی دولت باز می گردد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این جای سوال دارد که چرا دولت وقتی بدهی خود را به کارخانجات دیر پرداخت می‌کند جریمه لازم را نمی دهد  لذا این نشان از این دارد که بخشی از قوانین ما متناسب نبوده و دولت در این زمینه درست به وظایف خود عمل نمی کند.

کد خبر: ۴۹٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha