۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
شیوه نامه مدیریت تغییر در فرودگاه ها، ابلاغ شد
از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها؛

شیوه نامه مدیریت تغییر در فرودگاه ها، ابلاغ شد

مکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها برای اجرای جزء ۲-۳ از سیستم مدیریت ایمنی، شیوه نامه مدیریت تغییر را به مدیران کل ستادی و فرودگاهی ابلاغ کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، این شیوه نامه توسط دفتر ایمنی شرکت تدوین شده و به تصویب سازمان هواپیمایی کشوری رسیده است.

مدیریت تغییر از اجزای ۱۲ گانه سیستم مدیریت ایمنی و فرایندی رسمی و سیستماتیک برای کنترل و نظارت موثر بر تغییرات در سازمان هاست.

مدیریت تغییر به دلیل متمرکز بودن سیستم مدیریت ایمنی، در همه بخش‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی فرایندی با هماهنگی و مجوز دفتر ایمنی انجام می‌شود و هدف از تدوین این شیوه نامه تعیین الزامات، تعریف دامنه تغییرات و تشریح فرایند و روش انجام مدیریت تغییر در حوزه‌های فرودگاهی و خدمات ناوبری هوایی است. همچنین دامنه تغییرات در حوزه فرودگاهی، تغییرات فرودگاهی (تغییر در شرایط و مبانی گواهینامه فرودگاه و تغییر در تجهیزات حیاتی فرودگاه از منظر ایمنی و تغییر در سیستم مدیریت) و خدمات ناوبری هوایی (تغییر در سامانه‌های کارکردی، ارایه خدمات و سیستم مدیریت) را شامل می‌شود.

شناخت و درک، تغییر دامنه، شناسایی خطرات، تعیین تبعات خطرات، ارزیابی ریسک و تعیین شرایط پذیرش تغییر مراحل انجام مدیریت تغییر است.

کد خبر: ۴۹٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha