۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
نگاه مثبت وزیر صمت به بخش خصوصی، می تواند به حل مسائل حوزه صنعت بیانجامد
عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز پتروشیمی ایران:

نگاه مثبت وزیر صمت به بخش خصوصی، می تواند به حل مسائل حوزه صنعت بیانجامد

حسینی، عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران تاکید کرد: توجه ویژه به توان بخش خصوصی و ظرفیت‌های بالقوه تشکل های این حوزه می‌تواند در حل مسائل و مشکلات کشور راهگشا باشد و با توجه به نگاه مثبت وزیر صمت به بخش خصوصی تحقق این امر دور از دسترس نیست.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، سید حمید حسینی در خصوص جلسه مشترک اعضای فراکسیون تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایط حاضر انتظار می رود برای افزایش بهره وری و چابک سازی خدمات، اصلاح ساختار در وزارت صمت به عنوان یکی از وزارتخانه‌های مهم اقتصادی کشور مورد نظر قرار گیرد.

وی افزود: در روزهای اخیر موضوع صادرات و روند بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور مورد دغدغه طرفین اعم از دولتی و بخش خصوصی است که در این خصوص ضرورت دارد سیاست های پولی و ارزی مبتنی بر سیاست های تجاری کشور تدوین و بکار بسته شوند؛ در همین راستا تشکل های تخصصی به عنوان امین دولت می توانند راهنمای خوبی برای اتخاذ تصمیمات مناسب در این حوزه باشند.

عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران گفت: بخش خصوصی آمادگی کافی را برای مشارکت در امور مختلف را دارد و این در صورتی است که بستر و زمینه لازم فرآهم شود تا بتوانیم با همکاری یکدیگر از تنگناهای موجود و محدودیت های ناشی از تحریم ها به سلامت عبور کنیم.

حسینی تاکید کرد: وجود اعتماد دوطرفه میان بخش خصوصی و دولتی که مورد تاکید آقای رزم حسینی نیز است؛ در دراز مدت می تواند ظرفیت های جدیدی از همکاری مشترک و توسعه اقتصادی کشور را فرآهم کند.

کد خبر: ۴۹٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha