۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
جزیره‌ای عمل کردن وزارتخانه‌ها عامل تعطیلی کارخانه‌های مرتبط با شیلات
نماینده مردم چابهار از ضعف مدیریت در دولت با بازار سخن گفت

جزیره‌ای عمل کردن وزارتخانه‌ها عامل تعطیلی کارخانه‌های مرتبط با شیلات

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ظرفیت های راکد صنایع در حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ظرفیت های راکد صنایع در کشور گفت: در حوزه انتخابیه بنده کارخانجات مربوط به شیلات به طور کامل تعطیل شده اند.

وی افزود: لنج سازی یکی از کارخانجات مربوط به حوزه شیلات است که این کارخانه هم اکنون در تعطیلی به سر می برد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مشکلات در زمینه تعطیلی کارخانجات شیلات در حوزه انتخابیه بنده به عدم هماهنگی بین مجموعه سازمان بنادر و شیلات و وزارت صنعت،معدن و تجارت معطوف می شود.

سعیدی اظهار داشت: همچنین بسیاری از کارخانجات تولید تُن ماهی هم در حوزه انتخابیه بنده با رکود مواجه شده و مشکلات زیادی دارند.

این نماینده درباره چرایی رکود در حوزه کارخانجات تُن ماهی اظهار داشت: یکی از عوامل تأثیرگذار مربوط به این است که در حال حاضر لنج هایی که پیش تر مشغول صید ماهی بودند متأسفانه فعالیتی چندانی ندارند و حمایتی هم از سوی وزارت صمت از آنها صورت نمی گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از سوی دیگر سازمان بنادر و شیلات مجوز صدور صید ماهی را هم به ندرت صادر می کند، آن هم در سالی که مزین به سال جهش تولید است.

وی تأکید کرد: اگر سازمان شیلات به صیادان حوزه انتخابیه بنده مجوز صید بدهد سهم این بخش در اشتغال کشور رشد چشمگیری خواهد یافت.

کد خبر: ۴۹٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha