۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
افزایش چشمگیر در سود هر سهم «ثمسکن»
نسبت به دوره مشابه گذشته به ثبت رسید

افزایش چشمگیر در سود هر سهم «ثمسکن»

گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲۵۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش یک هزار و ۲۳۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، گروه سرمایه‌گذاری مسکن با سرمایه ۵ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۵۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش یک هزار و ۲۳۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۶۱ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۷۴۱ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود ثمسکن در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۹ ریال و سود خالص را ۱۰۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دوره یاد شده، با افزایش ۳۴ هزار و ۱۹۶ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال به ۴۹ هزار و ۳۷۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۷۸ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال محاسبه شد.

ثمسکن تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵۱۱ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۹۲۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۴۱۴ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۵۹۰ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۹٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha