۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کرمان بهره‌برداری شد
امروز؛

یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کرمان بهره‌برداری شد

کرمان- امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمود محمودزاده پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان اظهار داشت: علاوه بر واحدهای مسکونی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن اجرا می شوند، پروژه های مسکن مهر نیز تکمیل و واگذار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۱۱ هزار و ۱۱۶ واحد مسکن مهر در سیرجان افتتاح شده و بقیه واحدها نیز به زودی تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

استاندار کرمان نیز در این مراسم با اشاره به ثبت نام ۳۶ هزار نفر در استان کرمان در طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: از این تعداد ۱۷ هزار نفر واجد شرایط هستند که مراحل واگذاری در مورد آنها اجرا می شود.

محمدجواد فدایی عنوان کرد: در حال حاضر ۳ هزار و ۶۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان در دست اجرا است که هزار و ۱۱۶ مورد از آنها امروز به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این مراسم از تلاش برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در این استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۷۲۰ واحد مسکن مهر در استان کرمان در دست اجراست که به زودی تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

علی حاجی زاده همچنین از واگذاری ۲۴۰ هکتار زمین دولتی به تعاونی های مسکن کرمان خبر داد و گفت: این واگذاری به منظور پوشش جا ماندگان از این طرح و طرح اقدام ملی مسکن و صاحبخانه شدن آنها انجام شده است.

کد خبر: ۴۹٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha