۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
عملیات اجرایی ساخت ۲۴۹ واحد مسکونی در مرکز و غرب استان سمنان آغاز شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

عملیات اجرایی ساخت ۲۴۹ واحد مسکونی در مرکز و غرب استان سمنان آغاز شد

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، عملیات اجرایی ساخت ۲۴۹ واحد مسکونی در مرکز و غرب استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه آئین ویدئو کنفرانسی طرح اقدام ملی مسکن در استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در حوزه اداره کل راه و شهرسازی مرکز و غرب استان سمنان عملیات اجرایی ۲۴۹ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی با پرداخت وجه و واگذاری زمین آغاز شد، اظهار داشت: مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه در شهرستان شاهرود عملیات اجرایی ۹۶ واحد مسکونی آغازشده است، تصریح کرد: ۲۴ واحد مسکونی دیگر در این شهرستان در مرحله سفت‌کاری قرار دارد و این در حالی است که در شهرستان دامغان قرارداد ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی در ۳۸ قطعه با سه تن از پیمانکاران منعقدشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن استان بر حُسن اجرای این طرح نظارت خواهد داشت، اعلام کرد: درمجموع در حوزه اداره کل راه و شهرسازی شرق استان عملیات ساخت ۲۴۸ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته‌شده است.

فخری با تأکید بر اینکه محدودیتی برای واگذاری زمین به اقشار مردم در طرح اقدام ملی مسکن وجود ندارد، افزود: در گروه ماده پنج مجوز تغییر کاربری برای ساخت واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن صادر شد تا اراضی مدنظر باقیمت مناسب‌تر در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
وی بابیان اینکه تقاضای مردم در استان سمنان برای مشارکت در خانه‌دار شدن در طرح اقدام ملی مسکن کم است، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان‌ها، زیرساخت لازم برای اجرای این طرح مهم فراهم است.

کد خبر: ۴۹٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha