۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
آغاز عملیات خشت گذاری ۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن
با حضور رئیس جمهور انجام شد؛

آغاز عملیات خشت گذاری ۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن

با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی عملیات خشت گذاری ۳۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تامین ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان فاقد مسکن بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت مسکن و شهر سازی در قالب طرح اقدام ملی برای تامین مسکن، اظهار کرد: اولویت اجرای این طرح با زنان سرپرست خانواده، زوجین فرهنگی بوده است که پس از اعلام فراخوان ۳۱۰ هزار فرهنگی در سامانه ثبت نام کردند  که ۷۵ هزار نفر از ثبت نام کنندگان توسط وزارت مسکن و شهرسازی واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی افزود: فاز اول عملیات خشت گذاری ۱۳ هزار واحد مسکونی فرهنگیان در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و امروز نیز عملیات خشت گذاری ۳۰ هزار واحد مسکونی در ۱۸ استان و ۶۶ شهر آغاز می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینکه برای این طرح تامین مالی برای حمایت از فرهنگیان در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: با همکاری بانک ملی ایران ۴هزار میلیارد تومان با سود ۱۲ درصد در اختیار فرهنگیان به عنوان آورده  فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است؛ صبح امروز آیین بهره برداری از پروژه اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی و به طور ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد خبر: ۴۹٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      0 0
      الکی میگه