۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
۴ هزار طرح اشتغال جدید روستایی در مازندران تهیه شده است
مدیرکل تعاون مازندران:

۴ هزار طرح اشتغال جدید روستایی در مازندران تهیه شده است

ساری- اصغری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: 4 هزار پروژه اشتغال روستایی با تسهیلات ۲۸ هزار میلیارد ریال در استان تهیه شده است.

کامران اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار به طرح اشتغال روستایی در استان اشاره و اضافه کرد: تاکنون بیش از 3 هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در روستاها به استان تخصیص داده شده است.

وی با اظهار اینکه پرونده دریافت تسهیلات بیش از 3 هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است، افزود: میزان پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان تاکنون یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۷۷ اشتغال جدید در روستاهای استان ایجاد شده است، یادآور شد: در مرحله پنجم اجرای طرح 4 هزار طرح اشتغال روستایی در استان تهیه شده است.

اصغری رقم تسهیلات در نظر گرفته برای 4 هزار طرح جدید اشتغال روستایی را ۲۸ هزار  میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: بیشترین تسهیلات در حوزه کشاورزی و خدمات ارائه شده است.

مدیرکل تعاون مازندران با عنوان اینکه بیشترین تقاضای برای دریافت تسهیلات روستایی در حوزه کشاورزی است، ادامه داد: مازندران در حوزه کشاورزی و دامی ظرفیت های زیادی دارد و باید نسبت به تکمیل زیرساخت و اجرای طرح ها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت با دوره تنفس در طرح اشتغال روستایی سه سال است، خواستار افزایش دوره مشارکت و تنفس به سه سال شد و تصویب آن را از نیازها دانست.

کد خبر: ۴۹٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha