۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
۳۷ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در مازندران انجام می شود
رئیس صمت مازندران:

۳۷ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در مازندران انجام می شود

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران گفت: تا پایان سال جاری میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت به ۳۷ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه با حمایت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از تعطیلی چند واحد بزرگ صنعتی استان جلوگیری شده است، افزود: صنایع چوب و کاغذ، نساجی مازندران و فولاد ذوب آمل از جمله این صنایع بوده است.

وی با بیان اینکه به همت کارگروه ستاد تسهیل صنایع بزرگ استان در حال فعالیت هستند، افزود: سال قبل هزار و ۵۶۸ میلیارد تومان از پروژه های بخش صنعت بهره بردار شد و این میزان در مقایسه با سال قبل از آن رشد دو برابری داشته است.

وی ادامه داد: امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه طی هفت ماه سال جاری در استان بهره برداری شده است و بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز افتتاح می شود.

قوانلو با اشاره به اینکه امسال چهار پروژه بزرگ در بخش صنعت افتتاح می شود، تصریح کرد: تا پایان سال جاری بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در بخش صنعت در استان افتتاح می شود.

رئیس سازمان صمت مازندران با عنوان اینکه تلاش های خوبی برای رونق اشتغال در استان صورت گرفته است، نرخ درصد شاغلان بخش صنعت در بخش بهار را بیش از ۲۷ درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در تابستان بهبود یافته و رسیدن به رشد ۲۹ درصد جزو برنامه ها است.

وی به تدوین هفت برنامه و محور جهش تولید اشاره کرد و گفت: جایگزینی واردات با کالاهای داخلی از مهمترین برنامه ها است و تاکنون ۳۰ میلیون دلار از این طرح محقق شده است.

کد خبر: ۴۹٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha