۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
 پرداخت ۴۳۴ میلیارد تومان وام کرونایی به ۱۷ هزار کارگاه آسیب دیده در مازندران
معاون استاندار مازندران خبر داد

پرداخت ۴۳۴ میلیارد تومان وام کرونایی به ۱۷ هزار کارگاه آسیب دیده در مازندران

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۱۷ هزار کارگاه آسیب دیده در استان بیش از ۴۳۴ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونایی دریافت کردند.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: نرخ مشارکت اقتصادی در استان طی سه ماه اول امسال ۴۴.۱ درصد بوده و نرخ بیکاری نیز در سال جاری ۶.۲ درصد تقلیل داشت.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ارائه شده در حوزه های مختلف و هدایت منابع بانکی به سمت تولید از ارائه بیش از چهار هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان تسهیلات خبر داد و گفت: این تسهیلات توسط ۱۴ بانک دولتی به ۷۷ هزار و ۴۵۷ متقاضی پرداخت شده است.

وی با اظهار اینکه ۷۰۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره بودجه ای پرداخت شده است، افزود: از محل بسته رونق تولید به ۲۶۲ پروژه به مبلغ ۸۲۲ میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.

خیران پور به تسهیلات بخش بند ب تبصره ۱۶ اشاره و اضافه کرد: در این بخش به ۴ هزار و ۹۶۷ طرح ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات در سال قبل پرداخت شد و امسال نیز ۲۷۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به طرح های اشتغال روستایی اظهار داشت: ۳ هزار و ۸۷۰ طرح با اعتبار ۴۱۰ میلیارد تومان انجام شده است و از محل بانک سینا نیز ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات جذب شده است.

خیریان پور یادآور شد: برای جبران خسارت کرونا ۳۰۰ دستگاه نشاکار در استان خریداری شد و ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در این بخش پرداخت شده است.

وی میزان تسهیلات کرونایی را تاکنون بیش از ۴۳۴ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: بیش از ۱۷ هزار کارگاه از این تسهیلات بهره مند شدند.

کد خبر: ۴۹٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha