۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
یک هزار و ۴ واحد مسکن مهر در خراسان شمالی افتتاح شد
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

یک هزار و ۴ واحد مسکن مهر در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۴ واحد مسکن مهر در سه شهرستان خراسان شمالی امروز به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی،  سید عبدالمجید نژاد صفوی افزود: ۶۹۶ واحد مسکن مهر در بجنورد، ۲۷۶ واحد در شیروان و ۳۲ واحد در شهر اسفراین، به دست رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: علاوه بر افتتاح مسکن مهر، اجرای ۸۳۶ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: امروز همچنین زمین برای ساخت ۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی که به‌صورت گروه‌های سه نفره ساخته می‌شود، به متقاضیان واگذار شد.

یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در دست اقدام
نژاد صفوی با اشاره به اینکه در این استان تکمیل یک هزار و ۵۱۵ واحد مسکن مهر در دست اقدام است، گفت: ۸۰۵ واحد در بجنورد، ۵۵۸ واحد در شیروان و ۱۵۲ واحد در اسفراین باقی‌مانده است که از این تعداد، ۷۴۸ واحد تا آبان ماه امسال قابل تحویل است و ۴۰۳ واحد تا اسفندماه و ۲۵۶ واحد تا سال ۱۴۰۰ تحویل می‌شود.

وی درباره اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان گفت: برنامه استان خراسان شمالی در این اقدام ملی مسکن، ۳ هزار و ۶۸۴ واحد است که در این طرح ۸ هزار و ۸۰ نفر ثبت‌نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه میزان آورده اولیه در طرح اقدام ملی مسکن برای هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال است، گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، استان خراسان شمالی در تأمین زمین برای اجرای پروژه اقدام ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف متقاضیان حائز شرایط طرح مذکور رتبه برتر را کسب کرده است.

کد خبر: ۴۹٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha