۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
آغاز بهره برداری از ۵۰۹ هزار مسکن ملی و مهر/ افتتاح ۱۱۶۰۰ مسکن ملی در ۸ استان
توسط روحانی از طریق ویدیو کنفرانس صورت گرفت

آغاز بهره برداری از ۵۰۹ هزار مسکن ملی و مهر/ افتتاح ۱۱۶۰۰ مسکن ملی در ۸ استان

روحانی رییس جمهور امروز از طریق ویدیو کنفرانس بهره برداری و عملیات اجرایی طرح های ملی در قالب ۵۰۹ هزار مسکن ملی و مسکن مهر را انجام داد.

به گزارش خبرنگار بازار، امروز در بیست و نهمین برنامه افتتاح جهش تولید، روحانی رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس عملیات اجرایی طرح های ملی در قالب ۵۰۹ هزار واحد ملی مسکن و مشکن نهر را با حجم سرمایه گذاری ۲۴۶ هزار میلیارد تومان آغاز و به بهره برداری رساند.  در این برنامه برای بیش از ۱.۵ میلیون نفر اشتغالزایی شده است.  
بر اساس برنامه امروز در استان تهران کلنگ زنی مسکن ملی برای ۱۹۲۲۷ واحد بوده و  ۲۳۷۶ واحد مسکن ملی افتتاح شد.  
سهم شهر جدید پردیس در این برنامه ۶۰۵۳ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی کلنگ زنی شد.
امروز همچنین در استان های ایلام، سیستان و بلوچستان، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، اصفهان و فارس جشن خاتمه مسکن مهر نیز گرفته شد.
در این مراسم محند اسلامی وزیر راه و شهرساری با لشاره به اینکه ۱۱۶۰۰ واحد مسکن ملی در ۸ استان افتتاح خواهد شد گفت: تولید پیوسته مسکن که نشانگر جریان پایدار تولید مسکن است مهمترین پیام امروز است تا بتوانیم جریان تولید مسکن را با مصون سازی همه آفتهایی که آنرا تهدید می کند هموار کنیم.  
وی افزود: سهم مسکن در تمام بخش های اقتصادی کشور چشمگیر است بطوریکه سهم مسکن در اقتصاد کشور ۳۰ درصد، در تولید ناخالص داخلی ۲۰ درصد و اشتغال ۱۳ درصد است. بنابراین مسکن جایگاه خوب و کافی در تولید و اشتغال کشور داراست.  

کد خبر: ۴۹٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha