۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
از فرصت‌های تحریم بهره بردیم
رئیس هیات مدیره فولاد اکسین خوزستان مطرح کرد؛

از فرصت‌های تحریم بهره بردیم

اهواز- انصاریان، رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: از فرصت‌های تحریم بهره بردیم و توانستیم با همکاری شرکت‌های فولاد خوزستان، مبارکه و هرمزگان، اسلب‌های مورد نیاز در حوزه نفت و گاز را تهیه کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامحسین انصاریان عصر چهارشنبه در حاشیه آئین رونمایی از دستاوردهای شرکت فولاد اکسین اظهار کرد: در حال حاضر در حال طی کردن روند آغاز عملیات‌ فولادسازی در شرکت اکسین هستیم و همه عملیات اجرایی و مجوزهای لازم اخذ شده و منتظر فرصتی برای کلنگ‌زنی طرح هستیم؛ این طرح اشتغال‌زایی بسیار خوبی در استان خوزستان ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در سال ۹۷ شرکت با چالش‌های بسیار از جمله تأمین اسلب مورد نیاز و منابع مالی کافی مواجه بود که با تلاش‌های انجام‌شده و با حمایت سهامداران شرکت فولاد اکسین، توانستیم برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌ شده‌ای طراحی کنیم و اکنون شرکت در حال نزدیک شدن به اوج اهداف است.

رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: به تدریج توانستیم شرایط را برای تولید محصولاتی که متعهد شده بودیم و در کشور امکان تولید آن تنها در اکسین وجود داشت، در سال ۹۹ عملیاتی کنیم.

انصاریان بیان کرد: از فرصت‌های تحریم بهره بردیم و توانستیم با همکاری شرکت‌های فولاد خوزستان، مبارکه و هرمزگان، اسلب‌های مورد نیاز در حوزه نفت و گاز را تهیه کنیم و ورق‌هایی که سال‌ها آرزوی تولید آن را در اکسین داشتیم، تولید کنیم.

کد خبر: ۴۹٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha