۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
پروژه ۸۰ واحدی بافت فرسوده شیروان تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

پروژه ۸۰ واحدی بافت فرسوده شیروان تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: پروژه بافت فرسوده حکیم شیروان که در این شهرستان متوقف ‌شده بود با پیگیری‌های انجام‌شده در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی به همراه جدی نماینده مردم شیروان، از پروژه‌های مسکن مهر کوی وحدت شیروان، پروژه پل اسطرخی، پروژه بازآفرینی روشنایی معابر و ورودی‌های شهر شیروان و بافت فرسوده حکیم شیروان اظهار داشت: پیمانکار این پروژه متعهد شد که حداکثر ظرف یک سال این پروژه را به اتمام رسانده و به مالکان تحویل دهد.

وی همچنین در خصوص احداث پل اسطرخی افزود: این پل گلوگاه راه ارتباطی بین دو شهرستان مهم استان، شیروان و اسفراین است که با احداث این پل تردد مردم تسهیل و ضمن کاهش هزینه سفر و زمان سفر و کاهش مصرف بنزین و به‌تبع آن کاهش آلایندگی را در پی خواهد داشت و همچنین موجب تسهیل در گردشگری و سرمایه‌گذاری می‌شود.

اتمام احداث پل اسطرخی در آینده نزدیک
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: پیمانکار تعهد کرده تا پایان فصل کاری پل را به انجام رسانده و عملیات خاکی این پروژه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

نژاد صفوی یکی از دلایل توقف این پروژه را تملک آن عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده مطالبات مالکان را در اسفندماه سال گذشته و بخشی در فروردین‌ماه سال جاری پرداخت شد هرچند با تأخیر پیمانکار کارگاه را فعال کرده و به‌زودی این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی گفت: به دلیل اینکه این پروژه یک پروژه بین‌شهری است باید بر پایه استانداردهای جاده اصلی احداث و امیدواریم اعتبار این پروژه تأمین شود.

نماینده مردم‌ شیروان نیز در این بازدید گفت: پروژه بازآفرینی شیروان سال گذشته یک میلیارد تومان اعتبار و امسال نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافت که در حال حاضر پیاده‌روسازی شهرک ولیعصر و ۲۰ متری آزادی در حال اقدام است.

کد خبر: ۴۹٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha