۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
تکمیل طرح های نیمه تمام جزو برنامه های مرکز فوریت ها در مازندران است
رئیس سازمان صمت مازندران:

تکمیل طرح های نیمه تمام جزو برنامه های مرکز فوریت ها در مازندران است

قائمشهر- رئیس سازمان صمت مازندران، راه اندازی طرح های نیمه تمام و تعیین تکلیف بدهی های معوق را از اهداف مرکز فوریت های تولیدی و اقتصادی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون اقتصادی وزارت کشور از مجموعه تولیدی و گللخانه ای در قائمشهر در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه مرکز فوریت های رسیدگی به مسائل اقتصادی و تولیدی امروز با حضور معاون اقتصادی وزارت کشور راه اندازی می شود، رفع موانع فراروی تولید را از جمله اهداف بیان کرد.

وی با اظهار اینکه این مرکز برای اولین بار در کشور و در استان راه اندازی می شود، ادامه داد: نمایندگانی از دستگاه های اجرایی به صورت ثابت در این مرکز حضور دارند و رسیدگی به مشکلات مرتبط به منابع طبیعی، معدن و محیط زیست از جمله اهداف است.

وی تکمیل طرح های نیمه تمام و تعیین تکلیف بدهی های معوق بانکی را از دیگر اهداف راه اندازی فوریت های تولیدی و اقتصادی برشمرد.

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور نیز با اظهار اینکه مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات تولیدی و اقتصادی در همه مناطق راه اندازی می شود، گفت: این مرکز در حل مسائل فراروی تولید نقش مهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات فراروی واحدهای گلخانه ای در مازندران  و قائمشهر گفت: قرار است مشکلات این واحدها در جلسه ستاد تسهیل استان بررسی شود.

کد خبر: ۴۹٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha