۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
اعلام تصمیم گیری‌ها در خصوص تعطیلات پیش رو؛ فردا
رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کرد

اعلام تصمیم گیری‌ها در خصوص تعطیلات پیش رو؛ فردا

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تصمیم گیری‌ها در خصوص سفرها و تعطیلات هفته آینده فردا اعلام خواهد شد.

به گزارش بازار، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران، افزود: درباره سفرها و تعطیلی‌ها توصیه کردیم که در این شرایط بسیار سخت سفر انجام نشود، برای هفته آینده نیز برنامه ریزی‌هایی داریم، رئیس جمهور هم فردا با کمیته‌های مختلف جلساتی دارد و امروز هم در وزارت کشور جلسه‌ای برگزار می‌شود که تصمیمات گرفته شده را فردا اعلام خواهیم کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه وضعیت تهران و برخی کلان شهرها در خصوص شیوع کرونا حادتر است، گفت: این اختیار را به ستاد استانی دادیم که با هماهنگی وزیر بهداشت و همچنین وزیر کشور خودشان تصمیم گیری کنند و تصمیم‌ها را بدون اینکه به ستاد ملی بیاید، اجرایی کنند.

واعظی در خصوص دورکاری کارمندان نیز خاطرنشان کرد: حدود یک ماه و نیم قبل آقای انصاری بخشنامه‌ای را به همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف ابلاغ کرد که رئیس هر بخش بر اساس آن چارچوب تصمیم گیری کند که هم کار مردم انجام و هم بدون تعطیلی دورکاری انجام شود، در همان بخشنامه نیز در ارتباط با افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای و یا سن بالا و یا مشکلاتی دارند، اجازه داده شده که آن‌ها در منزل کار خود را انجام دهند.

وی افزود: روز شنبه نیز جلسه ستاد ملی مقابله کروناست که در آنجا نیز بحث می‌کنیم. این تصمیمات یک طرف، اما آن چیزی که مهم است همکاری مردم و همه بخش‌هایی است که می‌توانند کمک کند، همچنین ما به عنوان مسئولین وظیفه داریم همه دستورالعمل‌ها را خود نیز پیاده کنیم.

کد خبر: ۴۹٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha