۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
گلایه مردم از گرانی های کمرشکن، بیکاری و تورم افسارگسیخته است
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

گلایه مردم از گرانی های کمرشکن، بیکاری و تورم افسارگسیخته است

پاکمهر، عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: گلایه مردم از گرانی های کمرشکن، بیکاری، تورم افسارگسیخته و نبود یا ضعف شدید نظارت است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید محمد پاکمهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: هیات رئیسه محترم، همکاران محترم مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از طرف مردم شریف دیار باب الرضا گنجینه معرفت ها و فرهنگ ها، دارالشهدای ایران، شرق ایران زمین دیار سرداران شهیدی چون رستمی ها و محمدزاده ها، وحیدی ها، صفدری ها، گیریوانی ها حرف می زنم.

 نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  به وکلات از طرف مردم سخت کوش مناطق کوهستانی، کویری، مرزنشین، کشاورز، دامدار، عشایر غیور، مغاندار و قالیباف، به نمایندگی از طرف بهترین ها و خوب ترین و شایسته ترین های دیار چون خانواده معظم شهدا، آزادگان، ایثارگران و رزمندان با شما همکاران محترم سخن می گویم، سخن و پیامم گله مندی و مطالبه گری به حق و به جای آنان است، گلایه و شکایت از بی عدالتی ها تبعیض ها، عدم انگیز و نشاط و نبود مدیریت کارآمد انقلابی و جهادی است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: گلایه و شکوه از گرانی های کمرشکن، بیکاری، تورم افسارگسیخته، نبود یا ضعف شدید نظارت، نبود مدیریت هوشمند، دلسوزانه و دردمند و درونگرا و متاسفانه برون گرا و بیگانه نگر و برجام محور، گلایه و شکایت از مدیریت از درون اتاق یا ویلای شیشه ای و نظر سنجی های چشم برزخی است. گلایه از قول های انتخاباتی درآمد آنچنان سرشار اقتصادی، مالی و مردم است.

وی اظهار داشت: گلایه و مطالبه گری مردم از بی اطلاعی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید از گرانی های ۲۰۰ درصدی بنزین است، اکنون گله‌مند و نگران هستم چه بسا بی اطلاعی و  بی خبری ایشان از گرانی افسارگسیخته، لحظه ای و نجومی بازار سکه، دلار، طلا، مسکن و خودرو، نهادهای دامی و بالاخره کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی خصوصا اقشار ضعیف جامعه است. گله‌مندی و نگرانی از بی‌خبری ایشان از دغدغه‌های مظلومانه و به حق و به جای بیش از ۵۰ میلیون سهامدار بورس، گله و شکوه از چرخش چرخ های سانتریفیوژ و چرخش چرخ های زندگی مردم که متاسفانه با تدبیر و علی برکت الله هر دو فلج شده اند، گله مند و نگرانم که نجابت و اخلاق مداری و صبر جمیل انقلابی مردم و نمایندگان محترم مجلس فردای قیامت شرمنده شهدای عزیزی چون حاج قاسم سلیمانی ها شویم.

این نماینده مجلس در ادامه نطق گفت: همکاران محترم مجلس قصه پر غصه دیار پر افتخار باب الرضا با فاصله ۲۰۰ کیلومتری از مناطق جنگی با تقدیم بیش از ۲۸ هزار شهید، جانباز، ایثارگر، آزاده و رزمنده، دیاری که در استقبال گسترده و بی نظیر از مقام معظم رهبری رتبه برتری کشوری را کسب کرد، دیاری که به لحاظ استعدادهای فراوان خدادادی،  باید صاحب رتبه ۱۰ کشوری بشود.

پاک مهر بیان کرد: با شما همکاران محترم درد دل می کنم، اما اکنون چه قول های بی عمل، چه کلنگ هایی بی ثمر و چه سفرهایی شعاری که انجام شد، احداث پروژه راه آهن گرگان- بجنورد- مشهد که بیش از چهاربار توقع مقامات عالی رتبه نظام، شخص رئیس جمهور، شخص رئیس مجلس و دو نفر از وزرای دولت کلنگ زنی شد ولی متاسفانه عملیاتی نشد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: احداث مگا پروژه پتروشمی خراسان شمالی،   جی تی پی که در سفر اول رئیس جمهور دولت تدبیر و امید کلنگ زنی شد اما متاسفانه عملیاتی نشد، احداث پروژه راه دسترسی میامی که بیش از ۱۴ سال به صورت نیمه تمام باقی مانده است، احداث پروژه کارخانه سیمان سمنگان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان با نرخ کارشناسی روز و اشتغال بیش از ۲هزار نفر بیش از ۱۵ سال است که به صورت نیمه تمام رها شده است.

ماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فاز دوم و سوم احداث پروژه کارخانه شمش آلومینیم جاجم رها شده است، احداث پروژه بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور با ظرفیت تولید ۳۱۰ مگاوات برق با ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر متاسفانه در حد کلنگ زنی انجام و رها  شده است، احداث پروژه جاده آسیایی چهاربانده بجنورد به گلستان با گذشت ۱۴ سال همچنان به صورت نیمه تمام مانده است.

وی گفت: آقای رئیس جمهور و آقایان  وزرا، کلنگ بی حاصل و بی ثمری که می زنید، بدانید این کلنگ بر زمین نیست کلنگ بر اعتماد مردم است و همچنین کلنگ بر فرق و قلب مردم است که می زنید، نمایندگان مجلس، مردم خراسان شمالی چه گناهی مرتکب شده اند و تا کی باید تاوان کلنگ های بی خاصیت را به پردازند.

این نماینده مجلس مطرح کرد: مطالبات مردم حوزه انتخابیه بابت تولید یاقوت طلای انگورکلاه دارد که نه سردخانه دارد نه صنایع تبدیلی، مطالبه مردمان مولد طلای سفید، پنبه معروف مانه و سملقان که فریاد رسی ندارد، مطالبه و دغدغه مرزداران و مرزنشینان غیور همچنان سال هاست که پس از پیروزی انقلاب به انتظار بازگشایی گذرگاه و بازارچه مرزی چشم دوخته اند، به حق است.

کد خبر: ۴۹٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      0 0
      من یه کارگر ساده ساختمان نه بیمه نه خونه ماهی شیصد کرایه پول پیشم شش تومنه چیکار کنم با این گرونی طور خدا دست مردمو بگیرید چقد شرمنده زن پبچمون بشیم بخدا نمیتونیم ا کیسه برنج بخریم چرا بعضیا باید بهترین برنج وبهترین مواد غذای بخرن ولی ما حسرت بخوریم کاش امام زمان ظهور کنه