۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
خانه‌های سازمانی ادارات در مازندران واگذار شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

خانه‌های سازمانی ادارات در مازندران واگذار شود

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران داشتن خانه‌های سازمانی را فاقد توجیه و موضوعیت دانست و خواستار واگذاری آن از سوی ادارات شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مفید غلامی راد صبح چهارشنبه در دومین جلسه ستاد درآمد مازندران که در سالن اجتماعات برنامه ریزی استان انجام شد، با تاکید بر برنامه ریزی برای جذب درآمدهای عمومی و مالیاتی گفت: عمده درآمدها از طریق وصول مالیات باید انجام شود.

وی بر لزوم تغییر نگاه بر ماموریت های دولت تاکید کرد و داشتن درآمدهای پایدار را برای دولت امری الزامی دانست و گفت: بدون داشتن درآمدهای پایدار اداره کشور سخت خوهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با عنوان اینکه مشارکت بخش خصوصی برای تولید کالاهای عمومی مهم است، ادامه داد: از اینرو برای تولیدکالاهای عمومی دست نیاز خود را به سوی بخش خصوصی دراز می کنیم.

غلامی راد با اشاره به افزایش هزینه های دولت درپی رشد حقوق کارکنان درباره فروش اموال مازاد دولتی نیز گفت: متاسفانه فروش اموال مازاد دولتی تاکنون به جایی نرسید و یک ریال درآمد در این بخش نداشتیم.

وی با اظهار اینکه وصول درآمد توسط دستگاه ها منجر به افزایش تخصیص اعتبارات آن دستگاه خواهد شد، گفت: طبق فرمول انگیزشی و تخصیصی اگر دستگاهی اعتبار کسب کند بیش از میزان مصوب به آن اعتبار داده می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران همچنین گریزی به خانه های سازمانی زد و داشتن آن را فاقد موضوعیت و توجیه دانست و خواستار واگذاری و فروش آن شد.

علی اکبر حمزه ای مدیرکل امور مالیاتی مازندران نیز با عنوان اینکه اگر میزان تحقق درآمدها بیش از ۹۵ درصد باشد به ازای هر یک درصد تحقق بیشتر، سایر اعتبارات هزینه ای چهار درصد افزایش می یابد، گفت: در حوزه تملک دارایی سرمایه ای نیز فرمول دیگری مورد توجه قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همچنین به ازای هر واحد عدم تحقق زیر ۹۵ درصد سه واحد کاهش اعتبارات هزینه ای خواهیم داشت.

کد خبر: ۴۸٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha