۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
تاسیسات آبرسانی ۱۳ روستای زنجان ایمن‌سازی شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

تاسیسات آبرسانی ۱۳ روستای زنجان ایمن‌سازی شد

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب زنجان گفت: تاسیسات آبرسانی ۱۳ روستا در بخش قره پشتلو از توابع زنجان بهسازی و ایمن سازی شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علیرضا جزء قاسمی گفت: تاسیسات آبرسانی ۱۳ شهر و روستا در بخش قره پشتلو از توابع شهرستان زنجان بهسازی و ایمن سازی شد.

وی اظهار کرد: با اصلاح تاسیسات آبرسانی و ایمن سازی این تاسیسات، خدمات پایدار آبرسانی در منطقه قره پشتلو محقق شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب زنجان گفت: بهسازی تاسیسات آبرسانی داخل شهر ارمغانخانه، اصلاح تاسیسات آبرسانی روستای کردکندی و بهسازی تاسیسات بین راهی آبرسانی در این روستا را از جمله اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد.

جزء قاسمی به اصلاح تاسیسات آبرسانی روستای تکمه داش نیز اشاره کرد و افزود: علاوه بر این، دریچه‌های مخزن ذخیره آب این روستا نیز ایمن سازی شد.

وی اجرای بهسازی تاسیسات در مجتمع آبرسانی شماره یک منطقه قره پشتلو را نیز یادآور شد و گفت: این عملیات در روستاهای قره تپه، سارمساقلو، محمود آباد و وننق نیز اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب زنجان با اشاره به بهسازی تاسیسات آبرسانی مجتمع‌های آبرسانی شماره دو و سه در قره پشتلو گفت: ایمن سازی تاسیسات آبرسانی مخزن هزار متر مکعبی شهر ارمغانخانه نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

جزء قاسمی اجرای طرح‌های ایمن سازی تاسیسات در روستاهای سهرین، قشلاق، جلیل آباد، آقجه قلعه، داش بلاغی، چومارلو و حاجی سیران را نیز یادآور شد و گفت: با اجرای این طرح ها، زیر ساخت‌های تامین آب شرب پایدار در قره پشتلو تقویت شد.

کد خبر: ۴۸٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha