۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
کارخانه های «کمربند اخشان» و «شیرآلات موج» در رکود/ «کابل شیراز» در مخمصه مطالبات از دولت
نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس با بازار مطرح کرد:

کارخانه های «کمربند اخشان» و «شیرآلات موج» در رکود/ «کابل شیراز» در مخمصه مطالبات از دولت

علیزاده، نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی مصادیقی از ظرفیت های راکد صنعتی در حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

محسن علیزاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار،با اشاره به ظرفیت‌های راکد صنایع در کشور گفت: در حوزه انتخابیه بنده کارخانه کمربند اخشان فعالیت دارد. این شرکت توان این را دارد که ظرفیت اشتغال هزار نفری ایجاد کند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: متاسفانه این کارخانه با در نظر گرفتن پاره ای از مشکلات با کمتر از ۱۵۰ نفر به فعالیت خود ادامه می دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  مشکلات این کارخانه به عدم تامین منابع مالی بازمی گردد چراکه بسیاری از خودروسازان از پرداخت معوقات خود به این کارخانه استنکاف می کنند و این موضوع مشکلات عدیده ای را برای این کارخانه ایجاد کرده است.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس اظهارداشت: همچنین متاسفانه حمایت های خوبی از این محصول صنعتی در حوزه انتخابیه بنده انجام نمی شود. متاسفانه در حال حاضر بسیاری از شرکت های خودرویی کشور کمربند ایمنی خودورهای خود را به دلیل رکود ظرفیت های این کارخانه از محل دیگری تهیه می کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: همچنین کارخانه شیرآلات موج در حوزه انتخابیه بنده با مشکلات عدیده ای رو به رو است؛ مباحث توسعه ای این کارخانه در وزرات جهاد کشاورزی به دلیل پاره ای از مشکلات مدنظر مسئولین  قرار نگرفته است و این خود به مشکلات آن دامن زده است.

علیزاده بیان داشت: همچنین کارخانه کابل شیراز یکی از مهمترین ظرفیت های صنعتی در حوزه برق و الکتریک است که متاسفانه به دلیل وصول بدهی خود از دولت ، وزرات ارتباطات و شرکت مخابرات ایران با مشکلات عدیده ای رو به رو شده است.

وی بیان داشت: ما به دنبال این هستیم تا با کمک مسئولین از این کارخانجات مهم حمایت کنیم.

کد خبر: ۴۸٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha