۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
استان سمنان مهد تولید مرغ در کشور است/ تشکیل پلیس اقتصادی
معاون استاندار سمنان:

استان سمنان مهد تولید مرغ در کشور است/ تشکیل پلیس اقتصادی

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: استان مهد تولید مرغ در کشور محسوب شده و لذا نباید نسبت به سایر استان‌ها گرانتر به فروش برسد و باید قیمت مرغ در آن با دیگر نقاط کشور فاصله معنی‌داری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد شامگاه سه شنبه در سومین جلسه بررسی مشکلات نهاده‌های کشاورزی استان سمنان به میزبانی استانداری درباره شرایط کنونی بازار، بیان کرد: استان سمنان مهد تولید مرغ در کشور محسوب شده و نباید نسبت به سایر استان‌ها گرانتر به فروش برسد و باید قیمت مرغ در استان سمنان با قیمت کشوری فاصله معنی داری داشته باشد.

وی با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه بازدیدهای میدانی و راستی آزمایی‌ها برای حفظ آرامش بازار وظیفه دارند، بیان کرد: تشکیل پلیس امنیت در استان سمنان از دیگر اقدامات نظارتی بر بازار است.

معاون استاندار سمنان افزود: همکاری، همراهی و کاهش فاصله بین دستگاه‌های مرتبط و اتحادیه‌ها لازمه تسریع در گزارش مشکلات و تسهیل رفع موانع است.

شریفی نیا با بیان اینکه در کنار توجه به عرضه کالا، حفظ آرامش بازار نیز باید مد نظر باشد، افزود: در این راستا پلیس اقتصادی استان می‌تواند کمک خوبی باشد از سوی دیگر باید گفت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در بازار موجود است و لذا باید در عرضه نظارت خوبی را داشت.

کد خبر: ۴۸٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha